miércoles, 25 de abril de 2012

GRACIES, THANK YOU, MERCI, GRAZIE....

Estic tan contenta que no sé com més dir gràcies en català, anglès, francès.... siiii siii ara us dic la raó... Doncs bé el cas és que una blogera que comparteix afició amb mi i un milió de persones és m' ha dedicat un premi!!! És el meu primer premi i ha set per dedicació a la cuina!!! M' ha fet molta il.lusió i penso que haig d' aprendre mo,t d' ella és una peazoooo de artista!!! Fa unes galetes impecables espero aprendre molt d'ella!!! Gracies de tot cor a: http://petitecerisebakery.blogspot.com.es/

6 comentarios:

  1. Ostres Moltes gràcies!! ^^
    Doncs les galetes son de glasa, he fet un parell de cursos amb l'Ara i jolín es una marevella de profe, n'aprens moltísim
    Jo hauré d'apendre dels teus moldejats, encara me'n recordo del Rayo McQueen que vas penjar, super maco! Aviam si m'animo amb les flors i els moldejats que encara em fan una mica de por jeje
    un petó!

    ResponderEliminar
  2. Gracies prendre nota,.per fer algun curs de galetes!!! Tinc algún problema amb la glasa sempre em queda com no gaire pasta de dents, s' ha de millorar!!! Et segueixo!!! Petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo faig servir les clares del Mercadona i prou bé, xro em sembla k si ho fas amb l'albúmina queda la glasa com més forta i brillant :) Ho he de probar encara aviam k tal

      Eliminar
    2. aaaaa doncs ja en comprare, perque jo sempre feia servir les d' ou normal, gracies!!!

      Eliminar
  3. Ooo k bonito!! Siempre lo veo todo de primera mano!

    ResponderEliminar
  4. A mi me gusta mucho el sacher que haces!

    ResponderEliminar